Květen 2012

Again

31. května 2012 v 17:01 | Kate |  DIARY
NOVÝ ZAČÁTEK? UŽ ZASE? JO!


Jak dlouho mi to předtím vydrželo? Pár dní? Týden? A teď jsem zase tam, kde jsem byla. Zítra je už 1. června, chápete to? Já se prostě toho břicha do léta zbavím! Udělám pro to cokoliv, kromě hladovění a zvracení. Od teď už žádné prohřešky, žádné chyby. Musím si napsat nějaký ty pravidla, jinak to zase za pár dní nebudu brát vážně. Takže:

  1. Jíst 5x denně menší porce.
  2. Jíst zdravě (někdy ale obědvám ve škole, takže..).
  3. Sladké jíst jen dopoledne.
  4. Velká snídaně, malá svačina, střední oběd, malá svačina, malá večeře.
  5. Snažit se vyhýbat pečivu, jíst jen celozrnný chléb, knackebroty a křehké plátky.
  6. Žádné hříchy! Už prostě ne.
  7. Každý den nějaký pohyb, nejlépe ráno.
  8. 5x týdně 6 week Six-Pack.
  9. Alespoň 2x týdně bruslení.
  10. Chodit spát dřív a ráno dřív vstávat kvůli cvičení.

Snad je to vše. Snad to zvládnu. Už se nechci bát koukat do zrcadla a zatahovat břicho. Chci být hubená a šťastná. A já to dokážu!

31.5. 2012

31. května 2012 v 6:28 | Kate |  DAY BY DAY
Dnes nic nestíhám, ve škole máme být už v 7. Vstávala jsem v 5 (dřív než moje rodiče!) abych si mohla zacvičit. Kdyby jsme se dneska učili, tak bych asi ve škole usla. :D Naštěstí připravujeme dětský den pro 1. stupeň. :) Ale odpoledku máme, tak alespoň nepřijdu o tělocvik. Večer vás oběhnu. ;) Doufám, že se máte dobře. Dnešní plán:

Snídaně: trošku ovesné kaše, bílá activie, jahody, lžička skořice
Svačina: 2 rýžové chlebíčky, pár bonbonů (děti nabízeli noo.. :D)
Oběd: králičí maso s dušenou zeleninou a bramborama
Svačina: tmavá houska se sýrem, šunkou a okurkou (toho sýru bylo trošku víc.. :/)
Večeře: x

Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1, tělocvik

Snídaně byla výborná, sladoučká a docela mě i zasytila (to bude těma vločkama). Na fotce to nevypadá moc vábně, ale tak koukněte se sami:


15:29 - Je mi špatně, jsem unavená.. Jdu si udělat svačinu, 2 litry čaje a koukat na Upíří Deníky a Přátelé. Pak asi spát, uvidím. Pokud vás nestihnu všechny oběhnout dnes, moc se omlouvám, ale fakt se necítím dobře. :/

16:32 - Tak já vás jdu teda oběhnout, chvíli jsem ležela a už je mi líp. :) Večeřet nebudu, vůbec nemám hlad. Místo večeře si půjdu dát toho šlofíka. :D Zítra je 1. června, takže od zítřka to musí být dokonalé! Už nesmím chybovat..

30.5. 2012

30. května 2012 v 6:34 | Kate |  DAY BY DAY
Nový den, nový (doufám, že lepší) začátek. :) Dnes nebudu nic ujídat a nebudu jíst ovoce odpoledne. Snad se mi to povede. K obědu jsem si chtěla dát králíka, ale bude až zítra. Doma skoro nic nemáme, takže proto bude oběd tak malý. Snídani jsem si udělala velkou, abych pak neměla v průběhu dne hlad. Ráno jsem si zacvičila 30 Day Shred (level 3, protože ten mě baví nejvíc). Jak se daří vám? :)

Snídaně: bílá activia s 20g musli, 20g dobré vlákniny, pár kuličkama hroznového vína a jahodama, malá nektarinka
Svačina: ovofit
Oběd: plátek celozrnného chleba s lučinou, 2 plátky šunky, malá mrkev
Svačina: pár třešní, proteinová tyčinka SlimZone (před bruslením)
Večeře: pár lžic vločkové kaše (jen jsem ochutnala), sklenice mléka
Mimo: jahody

Pohyb: Jillian Michaels - 30 Day Shred: Level 3, 1h 25min bruselní

15:21 - Na chvíli se u nás stavila kámoška, tak jsme si šli sednout na zahradu a děda nám přinesl třešně. Bylo mi blbý si nevzít, když to kámoška do sebe začala házet a pořád mi říkala, že je jí trapný to sníst sama. :D Pár jsem si jich teda dala.. fakt jen malinko. :) No nic, za chvíli razím na ty brusle.

18:27 - Já se těm jahodám prostě odpoledne nevyhnu, protože je musím každý den sbírat a neodolám! :/ :D Ach joo a bylo jich docela hodně.. :(

19:43 - Chci zase svoje staré jídelníčky! Sladké jen dopoledne. Proč je to tak těžké? :/ Každý den to večer podělám.

Thinspiration #12

29. května 2012 v 21:56 | Kate |  THINSPIRATION

29.5. 2012

29. května 2012 v 6:36 | Kate |  DAY BY DAY
Hezký den přeju, jak se vám daří? :) Já už mám Jill zase zasebou a šíleně mě bolí břicho. :D Ještěže mám od toho zítra pauzu. :D Doufám, že je to jen o zvyku. Dnes po škole jedu na gymnázium dělat rozřazovací testy z angličtiny (podle toho nás dají do začátečníku, nebo pokročilých). Angličtnina mi docela jde, tak snad to zvládnu. :) Ale vždycky když si o něčem myslím, že mi to jde, podělám to. Tak uvidíme.. :D Snídaně = strašná mňamka. Ty sladký jahody jsem si na to rozmačkala a bylo fakt úžasný. :P

Snídaně: bílá activia s dobrou vlákninou, banánem a jahodama
Svačina: 2 rýžové chlebíčky
Oběd: těstoviny s kuřecím masem a bazalkou, 5 raciolek
Svačina: malá mrkev, jahody, 10 raciolek
Večeře: 2 křehké plátky se sýrem, rajčátka

Mimo: 3 plátky sýra
Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1, Jillian Michaels - No More Trouble Zones (prvních 25min; pár cviků jsem si trošku upravila, nebo nahradila podobnými), 10min švihadlo, 50x sedy lehy

15:48 - Tak jsem doma. :D Srovnávací testy ve škole ušly. Matika pohoda, čeština hooodně dobrý, byla nejlepší ze třídy. :'D Vůbec nevím, co se stalo. :D A testy z ájiny na gymnáziu.. nevím, nevím, bylo to těžké. Výsledky se dozvíme až v září. Teď jdu ven, oběhnu si vás večer. :)

16:26 - Ven jsem nešla, protože bude pršet. :/ Nevíte co semnou poslední dny je? Musím být najedená dosyta, jinak je mi fakt divně.. :( Proto zase trošku větší odpolední svačina.

18:41 - Z pohybu mám dneska fakt radost. :) Asi to bude těma sladkýma jahodama. :D Pořád bych něco cvičila, enegie mám dost, ale moje břicho je už v p*deli. Díky bohu za zítřejší pauzu v 6 week Six-Pack, to by mě zabilo. :)

Thinspiration #11

28. května 2012 v 20:38 | Kate |  THINSPIRATION

28.5. 2012

28. května 2012 v 6:33 | Kate |  DAY BY DAY
Děkuju za všechny komentáře u předchozího článku. :) Některý mě uklidnily, některý vyděsily jestě víc. :D Ale nevadí, do září času dost. :) Dnes jsem vstala dřív. Četla jsem, že když se cvičí ráno, tak že to má lepší účinek. Je to pravda? :) Jill už mám za sebou a musím říct, že mi to docela šlo. Ale dost mě u toho bolelo břicho, doufám, že to je jen tím, že na to ještě nejsem zvyklá. :D K snídani jsem měla poslední kousek toho tvarohového dietního dortu (táta se totiž o zbytek postaral :D) a malou nektarinku. Snad budu mít dneska hezký jídelníček. :)

Snídaně: 1ks tvarohového dortu s kokosem a ovocem, nektarinka
Svačina: tyčinka dobrá vláknina
Oběd: 2 křehké plátky se sýrem a rajčátkama, borůvkový jogurt
Svačina: jahody
Večeře: 2 křehké plátky se sýrem, rajče
Mimo: 1/2 bílé activie, 3 kuličky hroznového vína

Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1, 5min švihadlo, 20x kliky, 20x sedy lehy

14:02 - Oběd není ideální, v tom jogurtu přeci jen nějaký ty sacharidy jsou, ale mohlo to být horší. :) Navíc by z něj zítra byla prošlá potravina. :D Víc už si to dnes pokazit nesmím!

16:23 - Mám otřesný břicho! Žaludek mám úplně obrovský. Dnes už jen večeře, stejně ani moc hlad nemám. A teď jdu zase cvičit, nehodlám tady sedět a nic nedělat. Sice mě šíleně bolej nohy, ale co už. Když to nebudu zvládat tak toho prostě nechám. Pohyb pak kdyžtak ještě dopíšu.

17:17 - Šla jsem si na zahrádku sebrat první jahody a prostě jsem neodolala. Mají úžasnou barvu, nádhernou vůni a ta chuť.. ♥ Jsou slaďoučký. Když porovnáte jahody ze zahrady a ty z Kauflandu a jiných obchodů, tak se ty kupovaný můžou jít rovnou zahrabat. :D Dnešek jsem podělala, mrzí mě to. Zítra ti musí být lepší!

17:46 - Pohyb nic moc, ale alespoň něco. :) Píšete mi tu, že se nemusím vůbec stresovat, že mám hezké jídelníčky. Ano, jím jen zdravé věci, ale koukněte se, kolik mám odpoledne sacharidů.

Fear

27. května 2012 v 16:34 | Kate |  DIARY
NEVÍM, DO ČEHO JDU A STRAŠNĚ SE BOJÍM.


Holky potřebuju od vás nějaké informace. Většina z vás je na gymnáziu a já bych od vás potřebovala vědět, jaké to tam je. Prosím napište mi do komentářů jak to tam chodí, jak těžké je učivo, jestli všechno stíháte, jestli na vás berou učitelé ohledy, jak je to s úkolama atd. Na gymnázium chodí studovat spousta chytrých lidí. Ale najdou se mezi nima i blbci, který tam nemají co dělat. Ano, píšu tady o sobě. Známky mám dobré, samé jedničky, ale v hlavě prázdno. A to mám od září chodit na gympl! Před hodinou jsem se zhroutila. Seděla jsem nad nějakýma vzorečkama z matematiky a začala brečet. Já místo toho abych se učila, začnu prostě bulet! Vím, že se musím učit. Ale proč se k tomu nemůžu donutit? Poslední dobou si sednu se sešitem a jen do něj čumím. Nic se neučím, i když chci. Kde jsou ty časy, kdy jsem byla chytrá? Myslím tím doopravdy chytrá? Jak už jsem psala známky mám super, ale všeobecný znalosti? Důležitý datumy? Důležitý vzorečky? Věta hlavní, věta vedlejší (v tom úplně plavu!), slovní úlohy z matematiky.. Já jsem si tu přihlášku na gymnázium dávat neměla, nebudu to tam zvládat. Omlouvám se za tak příšerně dlouhej článek, ale nemám se komu svěřit. Jsem úplně sama. Zítra se zase budu smát až si tohle přečtu. Jednou je mi fajn a druhý den je mi ze sebe špatně. Zítra píšeme srovnávací testy, proto jsem se chtěla učit. Ale nemůžu se vůbec soustředit, to je ten problém. Už fakt nevím co mám dělat. Nejhorší na tom je, že si za všechno můžu sama.

Jillian Michaels - 6 week Six-Pack

27. května 2012 v 11:35 | Kate |  DIARY
NOVÝ CVIČEBNÍ PLÁN..


Jo jdu do toho. Zítra začínám. :) Proto dneska ten pohyb bude nic moc. Chci si odpočinout, ať se na to zítra můžu pořádně vrhnout. :D Má to 2 levely - každý se cvičí 3 týdny. Cvičí se to 5 dnů v týdnu a 2 dny se odpočívá. Já budu mít odpočívací den ve středu a v sobotu. To si vyjedu na bruslích nebo tak. :) Někde na viditelné místo (asi do volitelnýho horního boxu) si napíšu datumy a budu postupně odškrtávat, abych v tom měla přehled. :) Teď trošku odbočím, viděli jste už reklamu na Upíří deníky, který budou konečně dávat na Nově? Já z toho českého dabingu umírám, asi na to koukat nebudu. :'D Úplně to tím zkazili. :/ Uvidíme no.. :D Na originál stejně nic nemá. ♥

27.5. 2012

27. května 2012 v 7:18 | Kate |  DAY BY DAY
Jsem blbá. :D Vždycky jsem na sebe naštvaná kvůli blbosti. Tak jsem se přejedla, no a? Svačinu a večeři jsem vynechala, takže to zase tak nevadí. Doufám. :D Ale je to hroznej pocit jít spát s plným žaludkem. Ano, byla jsem plná i v deset večer a to jsem obědvala kolem půl třetí. :D Dnes musím mít dokonalý jídelníček, protože pohyb nebudu mít skoro žádný (musím se učit, dělat úkoly a zítra začnu nové cvičení od Jill, tak ať neumírám). :)

Snídaně: bílá activia s dobrou vlákninou a ovocem
Svačina: 2 rýžové chlebíčky s jahodovým cottage
Oběd: palačinka s kuřecím masem a zeleninou
Svačina: 2 křehké plátky se sýrem a paprikou
Večeře: 2 křehké plátky se sýrem, zeleninový salát s tuňákem
Mimo: hroznové víno, 2 jahody

Pohyb: 10x sedy lehy

18:42 - Není to dobrý, ale jídelníček a pohyb je teď opravdu to poslední, co mě trápí. Můžu děkovat bohu, že jsem nesežrala to na co mám chuť - borůvkový jogurt, buchtu, roládu, čokoládu. Zítra to zase bude lepší, kazím to většinou jen o těch víkendech a když mám blbou náladu.