DAY BY DAY

13.6. 2012

13. června 2012 v 6:23 | Kate
Dobré ráno, jak se máte? :) Holky musíte mi držet palce, hned první hodinu píšu z tý matiky a potřebuju jedničku. Učila jsem se včera strašně dlouho, ale pořád mi přijde, že nic neumím. :( :D Dnes vás snad stihnu oběhnout, ale nic neslibuju. Po škole musím do města pro dárek (kamarádka má v pátek narozeniny) a chci se kouknout ještě po nějakém oblečení, tak nevím, v kolik se vrátím. Zatím se mějte. :)

Snídaně: 1ks dortu s tvarohem a ovocem, 120g bílého jogurtu, 1 lžička kakaa, 1 lžička skořicového cukru
Svačina: 1 plátek celozrnného chleba, 1 plátek šunky, 2 kolečka okurky
Oběd: kuřecí maso, brambory, dušená mrkev
Svačina: nanuk Míša, jahodová buchta (množství nevím a navíc byla od babičky, takže asi dost kalorií)
Večeře: x

Pohyb: 2h nakupování, 100 Calorie Workout, možná ještě něco s Jill

18:25 - Zdravím :) Jsem prase, na stole byla zase nějaká jahodová buchta a já si dala. Vůbec nevím kolik toho bylo (docela dost), ale nepřejedla jsem se. Jen se mi příjemě zaplnil žaludek. :) Výčitky mám, to je jasný, ale náladu mi to nezkazí. Koupila jsem si šaty, kraťasy, tílko, řetízek, šátek, tričko, kabelku, nějaký tyčinky, protein a dárek pro kamarádku. Doma na mě čekali nové plavky a další tričko, které si objednám v menší velikosti, protože mi není. Víte co? Je mi fajn. Možná je to jen tím, že jsem si po 100 letech něco koupila, možná je to tím, že jsem si v tom oblečení a hlavně v plavkách (!!!) nepřipadala tlustá, nebo tím, že z té matiky mám dobrý pocit. Dnes mě nic nerozhodí, už vůbec ne nějaká buchta. :) Jdu vás oběhnout. ;) Jinak to, že se jednou za rok líbím sama sobě neznamená, že to budu kazit do nekonečna! Zítra už bude jídelníček perfektní, protože při pohledu na moje břicho budu chtít zvracet. Teď je mi dobře, zatím nic neřeším. Na to bude času dost. :)

12.6. 2012

12. června 2012 v 6:50 | Kate
Rozhodla jsem se, že u všeho budu psát množství. Jinak po včerejšku cítím celé tělo, každý sval mě bolí. :D Jak se daří vám? :)

Snídaně: 120g bílého jogurtu, 1 banán, 25g BeBe mini, 25g musli, jahodový koktejl
Svačina: tyčinka dobrá vláknina
Oběd: ananasový ovofit
Svačina: ujídání těsta a tvarohu s ovocem při pečení dietního dortu (množství fakt nevím), 2ks ovocného dortu
Večeře: x

Pohyb: tělocvik, Jillian Michaels - 6 weeks Six-Pack: Level 1, 100x Jumping Jacks

12:57 - Dnes vás asi nestihnu oběhnout, omlouvám se. Musím se učit na čtvrtletku z matiky, cvičit a upéct nějaký zdravý dort s jahodama, protože už nevím, co s nima. :D Zítra to napravím, pokud to dnes nestihnu. Držte se. :)

16:42 - Matiku jsem se učila ve škole a dort už mám upečený, takže vás jdu oběhnout. :) Potom si zacvičím a ještě kouknu na tu matematiku, musím dostat jedničku. :)

17:41 - Holky, nic nestíhám. Trošku jsem se přecenila. :D Všechny jsem oběhnout nestihla, zítra už vás ale svou návštěvou poctím všechny. ;) Jídelníček je zase příšernej, už nevím co je semnou špatně. :( Ale nesmím si to vyčítat, pak by to bylo ještě horší! Navíc v tom dortu skoro nic není, jen vločky, vajíčko, trošku medu, tvaroh a ovoce. :) Mě jde spíš o to, že jsem to snědla všechno najednou. To bude tím malým obědem, zítra se to pokusím vylepšit. :)

11.6. 2012

11. června 2012 v 6:26 | Kate
Ahoj, jak se máte? :) Mě docela beloej nohy po tom včerejšku. :D Ale to nevadí, bruslit snad zvládnu. Venku je celé dny zataženo, už mě to štve. :( K snídani jsem vyzkoušela zase něco nového a moc mi to chutnalo. :) Jen sem si recept trošku upravila - dala jsem všeho málo, místo tvarohu jogurt, zahustila jsem to musli a použila jiný puding. :D Snídaně zase vypadá obrovsky, ale velká nebyla. Navíc se cítím akorád, vůbec ne přejezeně. :)

Snídaně: BeBe dezert (2 sušenky s náplní z pudingu, jogurtu a musli; recept zde), termix, 1/2 jablka
Svačina: 1/2 jablka
Oběd: kuřecí maso s bramborovou kaší, okurka
Svačina: raciolky, 3 plátky sýru, těstoviny
Večeře: 2 plátky sýru

Mimo: jahody
Pohyb: Jillian Michaels - 6 weeks Six-Pack: Level 1, 1h 30min bruslení

15:04 - Záchvatový přejídání? U mě? To jsem to dopracovala! No dobře, nepřejedla jsem se, ale snědla jsem toho víc, než bylo zapotřebí a neuměla jsem se od toho jídla odtrhnout. Nejdřív raciolky, to jsem si řekla, že dojím pytlík, protože jsem je měla otevřený už dlouho. Pak sýr, měla jsem pořád hlad. A pak jdu na zahradu a tam byla snad celá rodina a hromada těstovin. Hlavně, že jsem si myslela, jak to mám zase všechno pod kontrolou. Nemám. Žaludek mám velkej jak kráva. Je mi ze sebe špatně, jdu na brusle.

20:21 - Moc spokojená nejsem, ale po tom bruslení a po Jill se cítím mnohem líp. :)

10.6. 2012

10. června 2012 v 10:47 | Kate
Hezké nedělní dopoledne. :) Jak si užíváte poslední den volna? Já budu muset dělat úkoly, uklízet, cvičit a pak se na chvíli staví kamarádka. :) Docela se na ní těším, dlouho jsem jí neviděla, protože měla angínu. :/ Ta snídaně opravdu vypadá tak, že by zasytila 3 lidi, ale ty lívanečky byly opravdu malinké. Navíc jsem je nesnědla najednou, ale jedla jsem je během jedné hodiny. :D Musím si je dělat častěji, byly fakt úžasný. ♥ Babička mě včera večer zvala na koktejl, že ho dlouho neměla a nechce ho dělat jen pro sebe. Bylo to večer, tak jsem odmítla, ale dnes jsme si na něm obě dvě pochutnaly. Miluju tyhle ovocný koktejly, navíc je v nich jen třošku cukru. :)

Snídaně: skořicovobanánové ovesné lívanečky (+ nějaké to ovoce, jogurt, ..)
Svačina: jahodový koktejl, později 2 plátky sýra
Oběd: kuře s rýží, rajčátka
Svačina: 3 raciolky
Večeře: x

Mimo: ochutnávání při dělání zítřejší snídaně
Pohyb: 100 Calorie Workout, Jillian Michaels - 6 weeks Six-Pack: Level 1, Jillian Michaels - Cardio Kickbox

Snídaně (vypadá obrovsky, ale je to foceno na malých talířcích):


Svačina (jahody, mléko, trošku cukru):


17:42 - Z pohybu mám dnes doopravdy radost. :) Uklízím, lítám po schodech, cvičím. :D Pořád bych něco dělala, ale už nesmím, zítra chci jít bruslit, tak aby mě moc neboleli nohy. :) Vyzkoušela jsem Cardio Kickbox s Jill a je to fakt super, všem doporučuju. Určitě si to co nejdřív zopakuju. :) Teď si jdu připravit něco na zítřejší snídani a pak se u vás ještě zastavím. ;)

9.6. 2012

9. června 2012 v 8:48 | Kate
Žaludek už mám menší, ale pořád je takovej hrozně vyboulenej, takže dneska málo jídla. Doufám, že zítra už budu moct jíst jako normální člověk. :) K snídani jsem si chtěla udělat lívanečky s jogurtem a nějakým ovocem, ale při tom dělání lívanečků jsem jich pár zbouchala na sucho a pak už jsem neměla hlad, tak si zbytek nechám na zítřejší snídani. :) Fotky lívanečků a možná i recept přidám taky až zítra. :) Jak se daří vám? Já dnes ani hlad nemám, po tom co všechno jsem v týdnu sežrala.. :D

Snídaně: skořicovobanánové ovesné lívanečky
Svačina: termix
Oběd: 1 plátek celozrnného chleba se šunkou, rajče
Svačina: x
Večeře: 1 křehký rohlíček s okurkou

Pohyb: x

11:55 - Zatím jde vše podle plánu. :) Holky, já mám zase blbou náladu. :/ Strašně mě mrzí, že jsem přišla o prsa. Dnes jsem zjistila, že mi podprsenka z šesté třídy (to mi prsa růst začali) sedí akorád. :'( Já vím, že to moc řeším, ale dřív jsem byla tlustá a měla jsem prsa, teď jsem tlustá a žádný prsa nemám! :/ Nevím, jstli to mám dostat, nebo je to tím počasím, ale fakt je mi smutno. Asi si zalezu s nějakou knížkou a čajem do postele. Dnes možná pohyb vynechám úplně, ruka mě bolí čím dál víc, už se nemůžu ani opřít. Asi jen potřebuju odpočinek.

8.6. 2012

8. června 2012 v 14:40 | Kate
Zvládnu to. Když to dokážete vy, dokážu to i já!

Snídaně: bílá activia s dobrou vlákninou a banánem, 5 raciolek
Svačina: jablko
Oběd: ryba s bramborovou kaší, trošku mrkvového salátu
Svačina: 1 křehký plátek s pažitkovým cottage, rajče
Večeře: x

Mimo: dobrá vláknina (ujídání)
Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1

18:47 - Večeřet nebudu, nemám hlad a hlavně mám po tý včerejší žranici obrovskej žaludek. :/ Teď budu jíst pár dní maličko, aby se mi zase zmenšil na normální velikost. Pak budu jíst normálně, nebojte se. :) Jinak asi mám něco s rukou, celý den mě bolí a cvičení nebylo zrovna jednoduchý, když tam ty ruce potřebuju. Mám to z toho včerejšího pádu na tělocviku, ruce mi skončili na obrubníku a ještě na ně tlačila celá váha mího těla. Celý den si přijdu strašně rozlámaná, snad to bude zítra lepší. :)

7.6. 2012

7. června 2012 v 6:06 | Kate
Dneska to prostě bude podle plánu, žádné ujídání, ochutnávání a uždibování! Možná jen k tomu obědu si dám ještě křehký plátek, abych to nejedla samotný. Ráno mě neprobudil budík, ale šílená křeč v noze. A to jsem chtěla jít bruslit, když jsem nešla včera. Uvidím jaký bude počasí a jak na tom bude moje noha. Jinak máma mi dnes jde zařídit brigádu do zahradnictví (šla bych sama, ale mám dlouho školu). Pokud mě vezmou, tak budu mít první brigádu. :) 1h = 60kč, to jde, ne? :)

Snídaně: 1ks jahodové buchty
Svačina: 1 rýžový chlebíček
Oběd: kuřecí maso se zeleninou
Svačina: x
Večeře: malá mrkev

Mimo: jahodová buchta
Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1, tělocvik, 1h 30min bruslení

13:03 - To je v p*deli. Na brigádu mě nevezmou, protože tam mají nějaký známý. Po obědě jsem sežrala další kus buchty. Možná 2 kusy, nevím. Cítím se fakt strašně. Opravdu jsem si nemyslela, že mám tak slabou vůli. Na ty brusle půjdu i kdyby mi měla ta noha upadnout! Ozvu se večer, teď musím do školy.

15:35 - Tý buchty bylo strašně moooc, dokonce asi víc než dva kousky! :/ Nejhorší bylo, že jsem se nacpaná vůbec necítila a jedla pořád dál a dál. Nešlo to zastavit. Je bouřka, bude pršet, na těláku jsem se rozflákala a jsem celá odřená, bolí mě noha a za chvíli mi jede autobus na stezku. Až se vrátím tak mě čeká Jill a pak vám napíšu. Dnešek je vážně příšernej! Už se bojím, co zase vyvedu zítra. :(

19:45 - Jsem totálně zabitá, všchno mě bolí. Kašlu na nějaký plánování jídelníčků, stejně to vždycky podělám. Jdu si dát sprchu a pak vás oběhnu.

6.6. 2012

6. června 2012 v 5:56 | Kate
Spala jsem s otevřeným oknem a byla docela zima, takže mě škrábe v krku. :/ Doufám, že mě to brzy přejde. Dnes se fotíme, to zase bude. :D Jak už jsem psala v předchozím článku - žemlovky jsem se vzdala. Místo toho si dám doma kuřecí maso a k tomu pár brambor. Jak se daří vám? :)

Snídaně: bílá activia s dobrou vlákninou, musli a ovocem, 6 raciolek
Svačina: x
Oběd: kuřecí maso s bramborama, sýrem a zeleninou
Svačina: ovofit, třešně
Večeře: x

Mimo: kousíček jahodové buchty (jen jsem ochutnala)
Pohyb: 5min švihadlo, Victoria's Secret Model Workout (10 Minute Fat-Blasting Circuit), 20x sedy lehy, 10x kliky

14:29 - Na brusle nejdu - venku je hnusně, bolej mě nohy a pořád mě škrábe v krku. :/ Mám ze sebe radost, dnes je to poprvé, co jsem něco "uvařila". :D

Oběd:


16:09 - Co to zase dělám? Tu svačinu mám vždycky velkou a pak večer už nejím. S těma třešněma jsem to trošku přehnala, ale alespoň už tady nejsou. Večeřet nebudu, jsem plná. :( Každý den chci jíst 5x a vždycky to nějak podělám.. dám si velkou snídani a pak raději do oběda nic nejím. Nacpu třešněma a co teď? Nic, další jídlo až zítra. Musím se naučit jíst pravidelně a s jídlem to nepřehánět.

5.6. 2012

5. června 2012 v 6:16 | Kate
Nazdar holky, jak se máte? Já docela dobře. :) Jídelníček jsem si dnes naplánovala celý, tak snad budu jíst podle plánu. :)

Snídaně: 1ks dortu s tvarohem a ovocem, třešně
Svačina: tyčinka dobrá vláknina
Oběd: kuřecí maso s rýží, 5 raciolek
Svačina: plátek celozrnného chleba s lučinou a šunkou, rajčátka, 5 raciolek
Večeře: x

Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1

15:57 - Raciolky nejsou zase tak velkej hřích, ale mám po nich strašně blbej pocit. :/ Večeřet nebudu, nesnažte se mě přemlouvat. Jinak tu žemlovku mít zítra nebudu - oběd odhlášen. Lituju toho.. ale víc bych litovala, kdybych jí snědla. :( Zase tak blbá nálada, do háje! :/ A to to vypadalo ráno tak nadějně..

4.6. 2012

4. června 2012 v 6:20 | Kate
Všem děkuju za krásné, povzbuzující komentáře. :') Už se zase cítím fajn, to jen včera jsem se málem zhroutila v obchoďáku. Jen aby jste věděli - doopravdy hubená nejsem (máma to možná trošku přehnala, protože má strach a hlavně jsem nebyla najedená, takže jsem to břicho měla malý) a 7kg jsem zhubla dohromady (asi za 3,5 měsíce), s blogem jen 3kg. :) Takže jaký je plán? Jíst 5x denně zdravé věci, sladké jen dopoledne a cvičit, cvičit, cvičit! Myslíte, že se takhle stihnu zbavit špeku do prázdnin? Protože mě to přijde nemožné..

Snídaně: 1ks dortu s tvarohem a ovocem, bílá activie, 1 lžička skořicového cukru
Svačina: ovofit
Oběd: špagety
Svačina: 1 plátek sýra
Večeře: plátek celozrnného chleba s lučinou a šunkou, rajčátka

Pohyb: Jillian Michaels - 6 week Six-Pack: Level 1, 1h 30min bruslení

Snídaně (ještě bez jogurtu a skořicového cukru):


13:56 - Tak k obědu byly špagety. Myslela jsem si, že bude něco s míň kaloriema, tak jsem si oběd neodhlásila, ale co už. :D Ve středu budeme mít žemlovku, tak přemýšlím nad tím, jestli si jí dát, nebo ne. Oni jí dělají moc sladkou. :/ Ale kdybych se jinak celý den sladkého nedotkla, tak bych si jí dát mohla, ne? :D

14:58 - Za chvíli pojedu na brusle a vůbec nevím, co si mám vzít sebou na sváču. :D Snad něco vymyslím. :) Ve středu si tu žemlovku asi nedám, zbytečně bych si všechno pokazila. Ale bude těžké se jí vzdát. Minule to bylo taky hrozný, když jsem přišla o krupicovou kaši. :/ :D

18:06 - Dnešek dopadl docela dobře, jen ten oběd mohl být lepší. :) Chtěla jsem začít chodit bruslit obden, ale nevím jak to moje nožky budou zvládat, už teď mě šíleně bolej. :( :D
 
 

Reklama
Reklama